Moj računalnik se je pregrel

Ne morem verjeti. Uničila sem si dopust. Na plažo sem odšla s svojim prenosnim računalnikom in ga pozabila na soncu. Da pa še ne bi bilo moje zgodbe konec, naj povem, da sem dopustovala ravno v najhujšem vročinskem valu v Evropi. Temperature zraka so segale krepko čez 40 stopinj. Jaz pa pametna deklina, sem pustila brisačo in torbo za na plažo kar na soncu. V torbi za na plažo se je skrival moj mali prenosni računalnik, saj sem ga nujno potrebovala za vodenje mojega posla. Če si sam svoj šef, tudi na plaži pač potrebuješ dostop do računalnika. Takoj ko sem se zavedala, kakšno neumnost sem naredila sem odhitela na plažo po stvari. Žal je bilo prepozno. Računalnik ni več delal. Poklicala sem prijatelja, ki se ukvarja s tem poslom. Reševanje podatkov iz trdega diska je njegova glavna dejavnost.



Težave zaradi sonca

Zaposlen je v znanem podjetju, ki se ukvarja prav z reševanjem podatkov iz trdega diska. Povedal mi je, da nisem edina, ki se ji je to zgodilo zaradi sonca. Zaradi prenosnega računalnika se nisem toliko obremenjevala, saj sem imela pravzaprav namen kmalu kupiti novega. Ta je bil že zelo star in je odslužil svoje. Problem pa so bili podatki, ki so bili shranjeni na tem računalniku. Vse fotografije, posnetki, dokumenti za službo in še marsikaj drugega. Bala sem se, da je vse to za vedno izgubljeno. A me je prijatelj kmalu potolažil, da pri njih zelo dobro rešijo takšne težave. Njegov nasvet je bil, naj sedaj računalnik pustim čisto pri miru in naj nič ne poskusim sama reševati.


Zagotovljena diskretnost

Ko sem se vrnila z dopusta, sem takoj odnesla računalnik k njim v podjetje. Priznam, bilo me je kar malo strah ali bom sploh še kaj dobila nazaj. No pa še kakšne zelo osebne zadeve (fotografije) so bile na računalniku, ki res nisem želela, da jih kdo vidi. Prijatelj mi je zagotovil, da je pri njih zagotovljena zasebnost in diskretnost. Reševanje podatkov iz trdega diska tako ne bo razgalilo celotne moje fotogalerije. Potrebovali so dva dni in večina podatkov je bila rešenih. Za reševanje podatkov iz trdega diska se torej hitro obrnite na pravega strokovnjaka.

Če želimo popolnoma počistiti naš trdi disk potrebujemo čiščenje diska. Več o tej temi v naslednjem članku.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Napredna tehnologija varjenja

Led reflektorji tudi za pravljično vzdušje na našem vrtu

Puloverji – mehki, topli in puhasti