Pomembno je udobje in kvaliteta


Kakšno smolo sem imela prejšnji teden. Barva za lase se mi je razlila po sedežni garnituri. Prosila sem prijateljico za nasvet kako barvo previdno odstraniti, da ne bi poškodovala usnjenega kavča. Poklicala je čistilni servis, kjer so ji svetovali posebne gobice za čiščenje. Naslednji dan mi je gobico prinesla in lotila sem se čiščenja z gobico in čistilom za usnje. Bila sem presenečena, saj sem odstranila skoraj cel madež. A žal bo moja sedežna garnitura še naprej malo zaznamovana s polito barvo za lase. Prijateljica mi je pomagala pri čiščenju in med tem sva se pogovarjali o kavčih. Z možem sva sedežno garnituro iz umetnega belega usnja kupila že prej 6 leti, ko še nisva imela otrok. Do prihoda otrok sva bila zelo zadovoljna, potem pa sva kmalu ugotovila da bela barva resnično ni najboljša za kavč, na katerem mali otroci jedo in rišejo.





Vzdrževanje različnih materialov

Prijateljica je zelo zadovoljna s svojo sedežno garnituro v sivi barvi in iz mikrofibre. Tudi ona ima majhne otroke in pravi, da je čiščenje zelo enostavno. Z mokro krpo ali gobico gre vse dol. Mislim, da se bom tudi sama odločila naslednjič za drug material, predvsem pa drugo barvo pri nakupu sedežne garniture.



Spletne trgovine s pohištvom

Malo sem pobrskala po spletnih trgovinah s pohištvom in videla kaj nekaj zelo lepih kosov pohištva. Moja bodoča sedežna garnitura mora bili zelo velika, najmanj trosed s podaljškom za noge. Še bolje pa bi bilo, če bi bila še večja in z raztegljivim ležiščem za goste. Sedežni del mora biti dovolj trden, da se ne pogrezneš ob sedenju, pa tudi naslonjalo mora biti dovolj visoko za glavo. Všeč so mi takšne sedežne garniture, ki imajo ob straneh tudi naslonjala za roke.




V oči pa mi je prav posebej padla turkizno modra sedežna garnitura iz mikrofibre. Barva je bila prečudovita, na njej so bili rumeni in sivi vzglavniki, ki so še dodatno popestrili zanimivo barvno kombinacijo. Tudi cena je bila dostopna moji denarnici. Ker pa je sedežna garnitura tak kos pohištva, da je ne kupiš prav pogosto, se moram pred nakupom posvetovati še z možem. Želim, da je tudi njemu všeč.

Vas zanima oddaja stanovanj Maribor. Preberite naslednji članek.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Napredna tehnologija varjenja

Led reflektorji tudi za pravljično vzdušje na našem vrtu

Puloverji – mehki, topli in puhasti