Želim si na svoje


Že nekaj časa spremljam nepremičninske oglase. Želim si na svoje. Ne želim več živeti s starši, pa čeprav se dobro razumemo. Imam novo službo z lepo plačo in imam svoj ritem življenja. Res se je težko podrediti in prilagajati nekomu z drugim ritmom. Moji starši so pač vajeni služb od 8h do 16h in jim je vsakršna drugačna služba nepredstavljiva. Ne razumejo, da lahko v moji službi delam kadar želim in kolikor želim. Da, drugače je kot v njihovih časih. Čas je, da se dokončno osamosvojim. Na nekem nepremičninskem portalu sem zasledila oglas: »oddam stanovanje Maribor«. Odlično, želim ostati v Mariboru. To je moje mesto. Obožujem ga in ne želim nikamor drugam. Tu imam prijatelje in sorodnike.  






Spremljanje oglasov o oddajanju stanovanj v Mariboru

Pri oddaji stanovanja v Mariboru se je potrebno prej malo pozanimati. Koga si želijo za najemnika? Imajo kakšne posebne zahteve? Koliko najemnin pričakujejo vnaprej? Ostale stvari so običajno stvar dogovora.
Pokličem na oglas in javi se mi prijetna gospa. Gospa oddaja stanovanje svoje hčere, ki se je odselila v tujino. Odlično, razmišljam na glas. Gotovo je modernejše opremljeno in ima vse kar potrebuje mlada ženska. A zatakne se pri domačemu ljubljenčku. V stanovanju namreč ne želijo hišnih ljubljenčkov. Res škoda, saj se od svojega labradorca Olija ne želim ločiti. In iščem dalje oglase.

V drugo gre bolje

Ponovno naletim na oglas z naslovom oddam stanovanje Maribor. Odlično, ponovno pokličem. Tokrat se oglasi starejši gospod. Oddaja stanovanje v Mariboru od svojega brata, ki je žal preminul. Cena je zelo ugodna, zato me zamika ogled. In se dogovoriva. Povzpnem se po stopnišču novejšega bloka v drugo nadstropje. Odklene mi lesena vrata in vstopim. Prijetno sem presenečena. Stanovanje, ki ga gospod oddaja v Mariboru je na novo opremljeno. Lično urejeno in čisto. Dovolj je veliko in svetlo. Res mi je všeč. Z gospodom se še malo pogovarjava. Pravi, da ga hišni ljubljenčki čisto ni ne motijo. Res sem vesela, zato se kar dogovoriva za stanovanje. V svoje novo stanovanje se bom vselila čez mesec dni in komaj čakam. Oglas z naslovom oddam stanovanje Maribor je očitno bil usojen ravno meni.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Napredna tehnologija varjenja

Led reflektorji tudi za pravljično vzdušje na našem vrtu

Puloverji – mehki, topli in puhasti