Najem strežnika 24 ur na dan

Včeraj sem poklicala brata, ker sem potrebovala neko uslugo z računalnikom. Njegovo računalniško znanje mi večkrat prav pride. On pa mi vedno z veseljem pomaga pri mojih malih računalniških težavicah. Običajno mi mora namestiti kakšen program, kakšno aplikacijo ali pa samo očistiti disk. Načeloma se s hujšimi računalniškimi težavami ne srečujem. Včeraj pa se mi je precej nejevoljen oglasil na telefon. Vprašala sem kaj počne in zakaj ima tak zoprn glas. Povedal mi je, da je nekaj narobe z njegovim službenim strežnikom in da ureja stvari za najem strežnika. Prav dosti mi ni bilo jasno, a zanimalo me je več o tem. Povedal mi je, da se zadnje čase vedno več podjetij odloča za najem strežnika, namesto za nakup lastnega.


Je najem strežnika res ugodnejši


Pri lastnem strežniku mora potem vedno biti nekdo na voljo ali »v dežurstvu« v primeru, da gre kaj narobe. Običajno lahko pravo dramo povzroči že enostaven izpad elektrike. Tako se v večini primerov sedaj podjetja odločajo za najem strežnika, pri specializiranem podjetju, ki se s tem ukvarja. Običajno tako podjetje nudi potem tudi podporo glede tehničnih zadev. Najpomembneje pa je, da so na voljo vsak dan, 24 ur na dan. Pomembna pa je tudi njihova hitra odzivnost. Najem strežnika pa je poleg vsega tudi cenovno ugoden, predvsem pa se rešiš celega kupa težav, ki pridejo z upravljanjem strežnika.

Moje male težavice

Najina debata je potem zašla še v druge vode, kako se razume s sodelavci, s katerimi projekti se trenutno ukvarja itd. Skoraj sem pozabila zakaj sem ga sprva sploh klicala. Moji programi na računalniku so potrebovali posodobitve, pri nameščanju pa sem imela nekaj težav z vpisom kode. A preden sva do problema sploh prišla, sva predebatirala še tisoč in eno drugo stvar. Nato pa je bila ura že precej pozna in ga s svojimi malenkostnimi problemi nisem hotela utrujati. Sam se je namreč soočal z najemom strežnika in malo bolj resnimi problemi. Rekla sem mu, da se bom en dan s svojim računalnikom kar oglasila mimo in bova stvar v par minutah rešila. Zaželela sem mu uspešen najem strežnika.

Vas zanima kaj povzroča anksioznost? Potem si le preberite naš članek na to temo.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Napredna tehnologija varjenja

Puloverji – mehki, topli in puhasti

Led reflektorji tudi za pravljično vzdušje na našem vrtu